BIP
eBOI
RODO
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej


Ogłoszenie

  W związku z Zarządzeniem Prezesa MPGK Sp. z o.o. w Choszcznie Nr 2/2021 z dnia 04.01.2021r.- dzień 21 maja 2021 r.(piątek),
ustala się dniem wolnym za święto przypadające w sobotę (01.05.2021r.)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Choszcznie
  informuje,


iż w związku z epidemią COVID-19
zwracamy się z uprzejmą prośbą o podawanie  stanów wodomierzy pod.nr tel.
                                                                                                                                          
                         723424429
                         503198691
                         723425421
                       


lub drogą elektroniczną na adres email:bok@mpgkchoszczno.pl
W razie braku informacji o stanie licznika ,faktury będą wystawiane na podstawie średniego zużycia.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________________________________________

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
www.ebok@mpgkchoszczno.pl

Zarejestruj się w  eBoku - przejdź na eFakturę
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
w MPGK Choszczno już działa!

 eBOK  -oszczędzasz czas               Faktury za wodę dostępne 24h online
             Masz kontrolę nad swoimi płatnościami
             stały dostęp do swojego konta
               dbasz o środowisko
                         Zarejestruj się na :www.ebok@mpgkchoszczno.pl



___________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Informacja o uruchomieniu eBOK

https://ebok.mpgkchoszczno.pl



Szanowni Klienci

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Choszcznie informuje o wprowadzeniu przez Spółkę nowego narzędzia komunikacji do obsługi klientów mających zawartą umowę na zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, jakim jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Serwis pozwala na bieżący podgląd Państwa konta oraz wiele innych korzyści jakimi są między innymi:
• wykaz faktur oraz ich terminów płatności
• bieżący podgląd salda rachunku
• miesięczne i roczne wykresy zużycia wody w formie graficznej
• możliwość zgłaszania odczytów wodomierzy
• szybki, darmowy dostęp do swoich danych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
 • możliwość kontaktu i aktualizacji danych kontaktowych
 • oszczędność czasu i wygodę obsługi

W trosce o ochronę środowiska naturalnego oraz Państwa wygodę, zachęcamy do wyrażenia zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną (eFaktura). Dyspozycja nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami, a zyskują Państwo skrócenie czasu dostarczenia faktur oraz dostęp do nich niezależnie od miejsca i czasu.

Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, a podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób.
UWAGA: faktura elektroniczna posiada taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej.
W najbliższym czasie zostanie również dla Państwa uruchomiona usługa płatności online za pomocą eBOKa, o każdych; nowych funkcjach dostępnych w eBOK będziemy Państwa na bieżąco informować.
Mając na uwadze dalszy rozwój naszych usług elektronicznych takich jak powiadamianie o awariach sieci, informacje SMS-owe o wystawieniu FV, informacja o zbliżającym się terminie płatności prosimy Państwa o uzupełnienie danych kontaktowych o numery telefonów komórkowych i/lub adresy mailowe.
W przypadku jakichkolwiek pytań w ramach działania systemu eBOK prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny bądź osobisty w siedzibie Spółki przy ul. Wolności 26.
Mamy nadzieję że nowe rozwiązanie jakim jest eBOK w znaczny sposób polepszy i usprawni kontakt Państwa z naszą Spółką.
Zachęcamy ;do rejestracji pod adresem:

https://ebok.mpgkchoszczno.pl


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Choszcznie informuje,
że od dnia 13.03.2020r. do odwołania wszelkie sprawy prowadzone prosimy załatwiać
drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Tel:   723424429
          503198691
          723425421

email:

sekretariat@mpgkchoszczno.pl

bok@mpgkchoszczno.pl

W związku z zawieszeniem pracy inkasentów prosimy
o podawanie stanu licznika:

- elektronicznie na adres licznik@mpgkchoszczno.pl

ZA POWSTAŁE UTRUDNIENIA
PRZEPRASZAMY


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KOMUNIKAT W SPRAWIE ZAPOBIEGANIA I PRZECIWDZIAŁANIA ROZPOWSZECHNIANIU
SIĘ KORONAWIRUSA

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Choszcznie informuje,
że w celu zapobiegania i przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 (koronawirus)
zalecamy rezygnację z bezpośrednich spotkań i konsultacji oraz osobistego załatwiania spraw prowadzonych przez Spółkę ,
w szczególności -Biuro Obsługi Klienta oraz Dział Techniczny.
Sprawy związane z Administracją Cmentarza (opłaty, sprawy miejsc na cmentarzu itp.) będą załatwiane tylko i wyłącznie drogą
elektroniczną, telefoniczną bądź pocztową.
Wszelkie sprawy i wnioski prosimy kierować drogą elektroniczną i telefoniczną:

MPGK Sp. z o.o.
tel. 95 765 23 75
e-mail: sekretariat@mpgkchoszczno.pl

Biuro Obsługi Klienta
tel. 95 765 23 75; 503 198 691;723 424 429
e-mail: bok@mpgkchoszczno.pl

Zakład Wodociągów i Kanalizacji
tel. 95 765 23 75;
e-mail: zwik@mpgkchoszczno.pl

Zakład Ochrony Środowiska
tel. 95 765 23 75; 663 428 426
e-mail: zos@mpgkchoszczno.pl

Dział Techniczny
tel. 95 765 23 75
e-mail: dt@mpgkchoszczno.pl

Administracja Cmentarza
tel. 95 765 23 75
zp@mpgkchoszczno.pl

Prezes Zarządu

Łukasz Młynarczyk

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cenniki odbioru odpadów.

Cennik odbioru segregowanych odpadów komunalnych,oraz cennik odpadów przyjmowanych od przedsiębiorców; poza systemem odbierania odpadów komunalnych z kartą przekazania odpadów.

Cennik :--> do pobrania
;

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

;


Informacja o taryfie

Informacja o taryfach za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na terenie Gminy Choszczno na okres od 10.01.2020r. do 09.01.2021r. , na podstawie decyzji zatwierdzającej nr SZ.RET.070.4.174.2018.AB wydanej przez Państwowe Gospodarstwo Wodne "Wody Polskie"

Taryfa --> plik do pobrania


BIURO OBSŁUGI KLIENTA
MPGK Sp. z o. o. w Choszcznie

ul. Wolności 26
tel. 95 765 23 75
e-mail: bok@mpgkchoszczno.pl

CZYNNE OD PONIEDZIAŁKU OD PIĄTKU

W GODZ. 7:00-15:00

W Biurze Obsługi Klienta możecie Państwo załatwić wszystkie sprawy dotyczące:

  • zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,

  • wywozu odpadów komunalnych,

  • wywozu nieczystości płynnych i opróżniania oczyszczalni przydomowych,

  • faktur za usługi świadczone przez MPGK,

  • umów w zakresie świadczonych usług,

  • złożenia podania, zlecenia i reklamacji,

  • windykacji, uregulowania zaległości i rozłożenia opłat na raty (windykacja@mpgkchoszczno.pl)

 

                     bok@mpgkchoszczno.pl         - ogólne sprawy usług w tym wywozu nieczystości,gabarytów itp.
                     ebok@mpgkchoszczno.pl        - sprawy związanie z funkcjonowaniem usługi E-BOK  (faktury,rozliczenia)
                     efaktury@mpgkchoszczno.pl   - sprawy związane z e-fakturami i ich rozliczaniem 
                     licznik@mpgkchoszczno.pl     - podawanie stanów liczników wodomierzy