E-Bok informacje dla klienta
INFORMACJE O OTWARCIU
"P S Z O K"
Od 24 marca 2023r., działa nowy Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
w Choszcznie tzw. PSZOK . PSZOK znajduje się przy ul. Komunalnej 9 (obok oczyszczalni ścieków i schroniska).
- Do PSZOK możesz przywieźć posegregowane odpady komunalne pochodzące
z gospodarstwa domowego. - Do PSZOK możesz przywieźć 500 kg posegregowanego odpadu budowlanego oraz 4 opony z samochodów osobowych.
Godziny otwarcia PSZOK:
Poniedziałek: punkt nieczynny
Wtorek: godz. 9:00 - 16:00
Środa: godz. 9.00 - 16:00
Czwartek: godz. 9:00 - 16:00
Piątek: godz. 11:00 - 18:00
Sobota: godz. 9:00 - 16:00
Informacja o taryfach
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Choszcznie uprzejmie informuje.iż na stronie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie https://wodypolskie.bip.gov.pl/rzgw-w-szczecinie-taryfy/ została opublikowana decyzja Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie,zatwierdzająca taryfę za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie gminy Choszczno na okres 3 lat.
Taryfa--> plik do pobrania
Link do logowania na E-BOK
www.ebok.mpgkchoszczno.pl
UWAGA !
Informacje dla klientów w sprawie aktualizacji systemów Windows 10 oraz oczyszczania przeglądarek, w celu poprawnego korzystania z aplikacji "E-Bok" Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Choszcznie Spółka z o.o. w Choszcznie.
Jedynym poprawnym systemem Windows na dzień dzisiejszy jest Windows 10, stare niewspierane systemy to Windows 7 oraz Windows XP w tych systemach może wystąpić problem z otwieraniem aplikacji oraz używania przeglądarek internetowych.
Poniżej instrukcje do oczyszczania popularnych przeglądarek oraz aktualizacji systemu Windows 10 .
- Oczyszczanie przeglądarek - czytaj
- Aktualizacja Windows 10 - czytaj
Ponadto informujemy że pracownicy BOK nie udzielają pomocy technicznej dotyczącej obsługi systemu Windows oraz przeglądarek internetowych.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ebok@mpgkchoszczno.pl
Zarejestruj się w eBoku - przejdź na eFakturę
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
w MPGK Choszczno już działa!
eBOK -oszczędzasz czas Faktury za wodę dostępne 24h online
Masz kontrolę nad swoimi płatnościami
stały dostęp do swojego konta
dbasz o środowisko
Zarejestruj się na www.ebok.mpgkchoszczno.pl
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
Informacja o uruchomieniu eBOK
Szanowni Klienci
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Choszcznie informuje o wprowadzeniu przez Spółkę nowego narzędzia komunikacji do obsługi klientów mających zawartą umowę na zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, jakim jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Serwis pozwala na bieżący podgląd Państwa konta oraz wiele innych korzyści jakimi są między innymi:
• wykaz faktur oraz ich terminów płatności
• bieżący podgląd salda rachunku
• miesięczne i roczne wykresy zużycia wody w formie graficznej
• możliwość zgłaszania odczytów wodomierzy
• szybki, darmowy dostęp do swoich danych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
• możliwość kontaktu i aktualizacji danych kontaktowych
• oszczędność czasu i wygodę obsługi
W trosce o ochronę środowiska naturalnego oraz Państwa wygodę, zachęcamy do wyrażenia zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną (eFaktura). Dyspozycja nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami, a zyskują Państwo skrócenie czasu dostarczenia faktur oraz dostęp do nich niezależnie od miejsca i czasu.
Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, a podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób.
UWAGA: faktura elektroniczna posiada taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej.
W najbliższym czasie zostanie również dla Państwa uruchomiona usługa płatności online za pomocą eBOKa, o każdych; nowych funkcjach dostępnych w eBOK będziemy Państwa na bieżąco informować.
Mając na uwadze dalszy rozwój naszych usług elektronicznych takich jak powiadamianie o awariach sieci, informacje SMS-owe o wystawieniu FV, informacja o zbliżającym się terminie płatności prosimy Państwa o uzupełnienie danych kontaktowych o numery telefonów komórkowych i/lub adresy mailowe.
W przypadku jakichkolwiek pytań w ramach działania systemu eBOK prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny bądź osobisty w siedzibie Spółki przy ul. Wolności 26.
Mamy nadzieję że nowe rozwiązanie jakim jest eBOK w znaczny sposób polepszy i usprawni kontakt Państwa z naszą Spółką.
Zachęcamy ;do rejestracji pod adresem:
www.ebok.mpgkchoszczno.pl
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cenniki odbioru odpadów.
Cennik odbioru segregowanych odpadów komunalnych,oraz cennik odpadów przyjmowanych od przedsiębiorców; poza systemem odbierania odpadów komunalnych z kartą przekazania odpadów.
Cennik :--> do pobrania
;
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
;
Informacja o taryfie
Informacja o taryfach za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na terenie Gminy Choszczno na okres od 10.01.2020r. do 09.01.2021r. , na podstawie decyzji zatwierdzającej nr SZ.RET.070.4.174.2018.AB wydanej przez Państwowe Gospodarstwo Wodne "Wody Polskie"
Taryfa --> plik do pobrania
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
MPGK Sp. z o. o. w Choszcznie
ul. Wolności 26
tel. 95 765 23 75
e-mail: bok@mpgkchoszczno.pl
CZYNNE OD PONIEDZIAŁKU OD PIĄTKU
W GODZ. 7:00-15:00
W Biurze Obsługi Klienta możecie Państwo załatwić wszystkie sprawy dotyczące:
-
zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
-
wywozu odpadów komunalnych,
-
wywozu nieczystości płynnych i opróżniania oczyszczalni przydomowych,
-
faktur za usługi świadczone przez MPGK,
-
umów w zakresie świadczonych usług,
-
złożenia podania, zlecenia i reklamacji,
-
windykacji, uregulowania zaległości i rozłożenia opłat na raty (windykacja@mpgkchoszczno.pl)
bok@mpgkchoszczno.pl - ogólne sprawy usług w tym wywozu nieczystości,gabarytów itp.
ebok@mpgkchoszczno.pl - sprawy związanie z funkcjonowaniem usługi E-BOK (faktury,rozliczenia)
efaktury@mpgkchoszczno.pl - sprawy związane z e-fakturami i ich rozliczaniem
licznik@mpgkchoszczno.pl - podawanie stanów liczników wodomierzy