Biuro obsługi klienta http://www.mpgkchoszczno.pl/index.php/biuro-obslugi-klienta/78-biuro-obslugi-klienta-biuro-obslugi-klienta Mon, 07 Aug 2017 09:17:03 +0000 Joomla! - Open Source Content Management pl-pl Biuro obsługi klienta http://www.mpgkchoszczno.pl/index.php/biuro-obslugi-klienta http://www.mpgkchoszczno.pl/index.php/biuro-obslugi-klienta

 

 

 

 

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

MPGK SP. Z O. O. W CHOSZCZNIE

UL. WOLNOŚCI 26

TEL. 95 7652066

E-MAIL: bok@mpgkchoszczno.pl

 

Dn. 01.04.2010 r. zostało uruchomione Biuro Obsługi Klienta. Biuro znajduje się na parterze budynku Biura Zarządu przy ul. Wolności 26 – czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.

W BOK-u znajduje się kasa dla Klientów, w której można uiścić wszystkie opłaty pobierane przez MPGK.

Biuro Obsługi Klienta zajmuje się załatwianiem spraw związanych z wywozem odpadów komunalnych, nieczystości płynnych oraz zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i odprowadzaniem ścieków.

W BOK-u są wystawiane faktury za usługi świadczone przez Spółkę. Klienci mogą także załatwić sprawy związane z wywozem nieczystości stałych, wynająć kontener na gruz, odpady budowlane albo odpady wielkogabarytowe. Sprawy dotyczące zużycia wody, opomiarowania a także awarii sieci wod-kan można przekazać pracownikom Biura.

Umowy dotyczące wszystkich usług zawierane są w Biurze Obsługi Klienta. Wszelkie podania, zlecenia, reklamacje oraz uwagi należy składać u pracowników BOK-u.

W Biurze można także załatwić wszystkie sprawy dotyczące windykacji, uregulowania zaległości i rozłożenia opłat na raty.

Cennik usług dostępny jest w zakładce „Pliki do pobrania”.

Wszelkich informacji udzielamy pod numerem telefonu: 95 765 2066.




Zarządzenie nr 10/2013 Prezesa Zarządu Spółki z dnia 12.12.2013

W sprawie ustalenia zasad odpłatnego przejęcia przez MPGK sp. z o.o. ,urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,które zostaną wybudowane przez osoby trzecie

ze środków własnych na terenie Miasta i Gminy Choszczno.

:-->pobierz

Regulamin odpłatnego przejmowania urządzeń wodociagowo-kanalizacyjnych które maja zostać wybudowane na terenie Miasta i Gminy Choszczno

:-->pobierz




Pliki do pobrania:

1.Harmonogram wywozu odpadów na 2017 rok :

- Harmonogram odbioru niesegregowanych i segregowanych odpadów komunalnych -Gmina Choszczno -nieruchomości niezamieszkałe
:-->pobierz
- Harmonogram odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych -Miasto Choszczno-nieruchomości niezamieszkałe
:-->pobierz
- Harmonogram odbioru segregowanych odpadów komunalnych -Miasto Choszczno-nieruchomości niezamieszkałe
:-->pobierz
- Harmonogram odbioru niesegregowanych i segregowanych odpadów komunalnych w roku -Gmina Choszczno -nieruchomości zamieszkałe
:-->
pobierz

- Harmonogran odbioru segregowanych odpadów komunalnych-Miasto Choszczno -nieruchomości zamieszkałe
:-->
pobierz
- Harmonogram odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych – Miasto Choszczno – nieruchomości zamieszkałe
:-->pobierz

Harmonogram wywozu odpadów Gmina Suchań rok 2017.
:-->pobierz

Harmonogram wywozu odpadów Gmina Krzęcin rok 2017.

:-->pobierz



2.Umowy na wywóz odpadów


- Wniosek o zawarcie umowy na wywóz odpadów z nieruchomości-dotyczy wyłącznie
podmiotów gosp.Gminy: Suchań,Krzęcin,Recz
:-->pobierz
- Wzór umowy na wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości-dotyczy wyłącznie
podmiotów gosp.Gminy:Suchań,Krzęcin,Recz
:-->pobierz




3.Umowy na wodę i śmieci

- Warunki zawierania umów
:-->pobierz
- Wniosek o zawarcie lub zmianę umowy
:-->pobierz
- Wzór umowy na dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków
:-->pobierz
- Załącznik nr 1 do umowy na dostarczanie wody i odprowadz.ścieków
:-->pobierz
- Wzór umowy na wywóz nieczystości ciekłych
:-->pobierz
- Wzór umowy na wywóz nieczystości ciekłych z oczyszcz.przydomowej
:-->pobierz

4. E-faktura

- E-faktura informacja
:-->pobierz
- E-faktura zgoda
:-->pobierz

5. Pomiar wody bezpowrotnie zużytej

- Zasady pomiaru wody bezpowrotnie zużytej
:-->
pobierz
- Ogólne warunki podłączenia wodomierza dodatkowego
:-->pobierz
- Informacja o konieczności legalizacji podlicznika
:-->pobierz

- Zlecenie kontroli-montażu podlicznika
:-->pobierz
- Zlecenie oplombowania podlicznika
:-->pobierz

6. Wnioski-zlecenia

- Zlecenia-pozostałe usługi
:-->pobierz
- Zlecenie jednorazowej usługi wywozu odpadów w kotenerze
:-->pobierz
- Rozwiązanie -zawieszenie umowy
:-->pobierz
- Zlecenie wymiany wodomierza głównego-dodatkowego
:-->pobierz  
 

]]>
Biuro obsługi klienta ( Biuro obsługi klienta ) Tue, 19 Jul 2011 06:07:06 +0000
Przyłączenie do sieci wodociągowej http://www.mpgkchoszczno.pl/index.php/biuro-obslugi-klienta/78-biuro-obslugi-klienta-biuro-obslugi-klienta/48- http://www.mpgkchoszczno.pl/index.php/biuro-obslugi-klienta/78-biuro-obslugi-klienta-biuro-obslugi-klienta/48- 1. Warunki techniczne / zlecenia
- warunki techniczne i uzgodnienia dokumentacji
- ZLECENIE WYDANIA INFORMACJI
- zlecenie wydania warunkow przylaczenia
- ZLECENIE ZMIANY WARUNKOW PRZYLACZENIA


2. Cennik usług
- cennik
- zarządzenie Prezesa


3. Pomiar wody bezpowrotnie zużytej
- ogólne warunki
- pomiar wody bezpowrotnie zużytej
- zlecenie kontroli montazu
- zlecenie wymiany wodomierza



4. Wniosek o zmianę umowy

- wniosek
- umowy


5. Odbior techniczny i właczenie do sieci
- procedura (odbioru i włączenia)
- zlecenie odbioru
- zlecenie word
- ZLECENIE WYDANIA INFORMACJI
- zlecenie wydania warunkow przylaczenia
- zlecenie wykonania word

]]>
Biuro obsługi klienta ( Biuro obsługi klienta ) Mon, 27 Jun 2011 17:55:10 +0000